ich benötige Hilfe bei der Formulierung eine Suchdefinition in PTC Windchill. Ich habe Verständnisprobleme mit der Onlinehilfe
Ich möchte eine Textphrase (Teil eines Textes) welche in verschiedenen Attributen vorkommen kann suchen. Der Text kann auch abweichend geschrieben sein.
Beispiel: ich suche DIN ISO 0815 (könnte auch DIN_ISO_0815 geschrieben sein)
nach meinem Verständnis hätte ich in der einfachen Suche *DIN*ISO*0815* eingegeben.
erstellt am: 04. Sep. 2020 10:49 <-- editieren / zitieren --> Unities abgeben: Nur für astor
Haben Sie Index search enabled (in Preferences)?
Enable Index Search Description : Choose to perform an index search when text is entered into the global "Search" or "Keyword" text entry fields. When set to "Yes", an index search is performed using text entered into a global Search or Keyword text field. When set to "No" text entered into global Search or Keyword fields only performs a database search on designated object attributes such as "Name" or "Number." The System default is to use Index Search. This preference is only effective when the Windchill index search capability is installed.