| |
 | Online-Kurs: Grundlagen des 3D-Druck-Designs für Industrieingenieure , ein Kurs
|
Autor
|
Thema: Relating a section (114 mal gelesen)
|
murali Mitglied
|
erstellt am: 04. Mai. 2004 16:48 <-- editieren / zitieren -->
Hi, I am using a Pro-e wildfire version and I am working on parametric design. I had to use a blend tool in my design. In blend tool I have defined two sections(sketches) only. I am using some relations/parameters to change the first section. How can I relate the first section(sketch) to the second section(sketch) so that the second section also changes when the first section is changed. Thank you. Eine Antwort auf diesen Beitrag verfassen (mit Zitat/Zitat des Beitrags) IP |
Bene Moderator ich putz' hier nur

Beiträge: 5994 Registriert: 10.04.2002 ich hatte mal Inventor...
|
erstellt am: 04. Mai. 2004 20:44 <-- editieren / zitieren -->
|
Fritz Freleng Mitglied Mausschubser

Beiträge: 363 Registriert: 31.12.2003 verschiedene Jahrgänge der Diva
|
erstellt am: 04. Mai. 2004 21:35 <-- editieren / zitieren -->
Zitat: Original erstellt von Bene: Hi murali, you are posting in the Testforum, which is for testing only, sorry.
Hello Bene! I'm really astonished about your multilingual knowledge . This derives from reading many books in original language, I presume?
------------------ lg Eine Antwort auf diesen Beitrag verfassen (mit Zitat/Zitat des Beitrags) IP |
Bene Moderator ich putz' hier nur

Beiträge: 5994 Registriert: 10.04.2002 ich hatte mal Inventor...
|
erstellt am: 04. Mai. 2004 21:40 <-- editieren / zitieren -->
Zitat: Original erstellt von Fritz Freleng: Hello Bene! I'm really astonished about your multilingual knowledge . This derives from reading many books in original language, I presume?
Sir, you are so very flattering, I'm sure. But I am afully sorry, that my English is desatarous, for having stayed in the Kingdom for 2 years. But hell, why aye youse pick oop a bit in Gordyland [edit] QED, n'est pas? Deswegen bleiben die fiesen Fehler auch alle drin. ...es sei denn, Jörg, oder Heiko erbarmen sich  [/edit] ------------------ ciao bene
"Bloody Stupid Johnson" Eine Antwort auf diesen Beitrag verfassen (mit Zitat/Zitat des Beitrags) IP |