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Autor Thema:  Interactions between two parts (911 mal gelesen)
Skymaster
Mitglied
design engineer

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Beiträge: 2
Registriert: 22.06.2004

erstellt am: 23. Jun. 2004 08:09    Editieren oder löschen Sie diesen Beitrag!  <-- editieren / zitieren -->   Antwort mit Zitat in Fett Antwort mit kursivem Zitat    Unities abgeben: 1 Unity (wenig hilfreich, aber dennoch)2 Unities3 Unities4 Unities5 Unities6 Unities7 Unities8 Unities9 Unities10 Unities

Hallo zusammen,
I am sorry for my English, but I can't find the answer at others forums.
How to make animation of 2 parts, when one affects another? For example, a lever rotates, meet another rotating lever and after TOUCHING pushes it. The task relates to interactions between two parts.
I would be glad to get the answer in German too.

Gruß,
Skymaster

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Catia-Junkie
Mitglied



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Beiträge: 64
Registriert: 25.05.2004

Pentium 4
CatiaV5 R12 SP3

erstellt am: 23. Jun. 2004 14:42    Editieren oder löschen Sie diesen Beitrag!  <-- editieren / zitieren -->   Antwort mit Zitat in Fett Antwort mit kursivem Zitat    Unities abgeben: 1 Unity (wenig hilfreich, aber dennoch)2 Unities3 Unities4 Unities5 Unities6 Unities7 Unities8 Unities9 Unities10 Unities Nur für Skymaster 10 Unities + Antwort hilfreich

Bei dem Hebel der "mitgenommen" werden soll mittels Regel ein delay erzeugen bis zum Kontakt mit dem ersten Hebel.

Or in english:
Create a law with a delay for the second lever till the first lever contacts.

Siehe: http://ww3.cad.de/foren/ubb/Forum136/HTML/000118.shtml

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------------------
Nur die Ruhe ... alles wird gut.

[Diese Nachricht wurde von Catia-Junkie am 23. Jun. 2004 editiert.]

[Diese Nachricht wurde von Catia-Junkie am 23. Jun. 2004 editiert.]

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Skymaster
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design engineer

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Beiträge: 2
Registriert: 22.06.2004

erstellt am: 23. Jun. 2004 15:13    Editieren oder löschen Sie diesen Beitrag!  <-- editieren / zitieren -->   Antwort mit Zitat in Fett Antwort mit kursivem Zitat    Unities abgeben: 1 Unity (wenig hilfreich, aber dennoch)2 Unities3 Unities4 Unities5 Unities6 Unities7 Unities8 Unities9 Unities10 Unities

  Thank you for advice, unfortunaly this solution with the law doesn’t work. Initially (in advance) I don’t know where the second part will stop after contact (it is the requisite condition). I have TO GET the position of the second part. I think the solution should be with the “Clash Detection”, but I don’t know how to solve it.

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